5.11.2010

here's to more TOXIC DISCO BOY




HAPPY BEEDAY MIKE

Image and video hosting by TinyPic


Photobucket



Image and video hosting by TinyPic
anton belardeaux's sketch.. how pretty





Image and video hosting by TinyPic

meeting the first time @ PFW 2009...



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
pantying @ panty monsters haha




Image and video hosting by TinyPic


my ukay mentor!


Image and video hosting by TinyPic





Photobucket
mike remember, this is my bday gift to you. oh ayan na! haaha..
one of his best-est days accdg to him.. hehe.


Photobucket
@ Gbelt before Jujin exhibit number one





Image and video hosting by TinyPic



Photobucket
@cubao x.. after party


Image and video hosting by TinyPic
meeting before the event.



Image and video hosting by TinyPic
@ Fuck art lets dance exhibit




Image and video hosting by TinyPic
@ the CSB graduation fashion show




Image and video hosting by TinyPic
getting loopy and drunkitie @ hope comes to die exhibit ..


Image and video hosting by TinyPic
john lennon.. more like john lemon. chos.




Image and video hosting by TinyPic
he is my Batman, my Sailormoon (Im chibimoon btw haha),
my Tom(Im Jerry), my Ebony...My Spongebob...chos..haha




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Photobucket


Photobucket

Photobucket
our first date


Image and video hosting by TinyPic
after the FADAL fashion show. MOTHER GAGA was born


Image and video hosting by TinyPic
@ cubao x


Image and video hosting by TinyPic
waiting for the train going to Anonas



Image and video hosting by TinyPic
after watching Alice in Wonderland @ SM north


Image and video hosting by TinyPic
and to conclude this....


subo saging for the win


in case you might be wondering if this is yet another self promotional post by 2 asian twinks who loves showing off their outfits on the net , youre wrong! haha. This is my ode to a good friend who stood by me and supported me since the beginning of my blogging career haha. chos.

I forgot how we met but i think i first saw him on Multiply. yah. Multiply was our "facebook" back then. We started leaving comments on each other's post. I could remember Mike showing off his outfit na. uso na pala yun noon? I REALLY find him adorable with his wit and humor as well. Then we joined Chictopia coz we arent still satisfied with our vain lil self and we've realized that fashion and style is our common ground. No, we havent personally met yet. In fact we just met during Philippine Fashion Week in 2009 spite the fact that we know each other via online since late 2007. He influenced me to listen to KPOP while i taught him what Make up is best for him. haha.. We share thoughts and clothes. Thats one of the best parts i guess. WHat made Mike stand out among them friends is his honesty to me. While everyone's all approving and praising me and my style , he would be brave enough to tell me his honest thoughts, his opinions which i truly consider and trust.

We were reunited when RCXY invited me to Jujin's Exhibit early this year. I had no fashion friends during that time so knowing Mike being the closest, I texted him ...and the rest , as they say, is history.

I won't blabber how much i love Mike's personality and style. Thats too redundant na seeing that we're always seen together. as in together. Like i cannot function without him around. chos. Whenever there's an event or I'm in the mood to shop, Mike's the first in line.. haha. Honestly, he is my first fashion friend and will always be. hehe. chos. tears* sob*

lets all greet toxic disco boy.... (sabay sabay tayo)



HAPPY BIRTHDAY MIKE!!!!!


love love

pls tell me how old are you?

check hizzz bloga bloga


14 comments:

  1. Yay!!!Wow, HAPPY BIRTHDAY MIKE!!! and congrats to both of you for having this precious friendship,=).
    Take good care of each other!=)

    ReplyDelete
  2. Happy birthday dearest!!! Love him! great post Karl! Hope to see you SOON!

    ReplyDelete
  3. Awww! That soo sweet Karl! And HAPPY BIRTHDAY MIKE! Cheers to more fashion and being twinks! Kaloka Haha :)

    ReplyDelete
  4. yekky: salamat ate.. hope mike would love this haha

    ReplyDelete
  5. charlene: heheh thanks.. see u soon! yey. youre coming to manla?

    ReplyDelete
  6. ann.. thanks.. awww.yes we will, honey

    ReplyDelete
  7. he has such great style!! : ) so inspirational!

    ReplyDelete
  8. HAPPY BIRTHDAY!!~~

    Gosh amazed that aside for these Geometric and Goth Silhouette, he can pull of that Colored PRint on Print look. ZOMG.
    I love his tastes for Shirts and Shoes.

    p.s. KARL you look like a VAMP in that Lace outfit...doing that pose :) <3

    ReplyDelete
  9. princess: he is.. and he's very knowledgable. he knows too much it makes me dumb and dumber hehe thanks dearest

    ReplyDelete
  10. Raki: you can visit his blog if u want..
    sheesh. i forgot to put a link on the post. will do after this.

    haaha. i love playing the vamp, a fat vamp. hehe
    thanks.. Mike is inspirational

    ReplyDelete
  11. aww...sweettt!! hahah :)

    lablab u both :) muah

    ReplyDelete
  12. aw that was sweet. don't you just love friends that can tell you you look like shit? blind praise is pretty useless sometimes. xo

    ReplyDelete
  13. grizzy.. we love u too. hey sat ok?well expect u there hehe go!

    ReplyDelete
  14. shopitrightnow: thanks somuch
    yah. i totally agree.. u get tired from all the praises at one point in your life. hehe
    mwah

    ReplyDelete