1.31.2010

before and after

Mike and I went to Greenbelt before heading out to EXHIBIT NUMBER ONE @ Trilogy

he introduced me to Cecile Van Straten's Pepper LUNCH.. i ordered chicken teriyaki and rice! BOO! but the place is so festive and yummy and cozy to pass up. Thanks MIKE.. u know i don't really know much about the cool restaurants around since i more often than not i forego dining when i go out.



Photobucket

Photobucket

Photobucket




Image and video hosting by TinyPic

Photobucket

Photobucket


Image and video hosting by TinyPic
My inspiration that night: CHARLES GUISLAIN but with a big tote bag.. haha




Photobucket
i was supposed to touch my sternum but it looked like im fondling my tits.. oops.. not a very good photo.. hehe


Photobucket




Photobucket




Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket
Mike's look was inspired by JULIUS A/W 2010.. i love his ISSEY Miyake cropped jacket.. winner!!


After the exhibit, RCXY invited us to party w/ them @ Cubao X...



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




time to sleep and detoxify...

zzzzz.....

13 comments:

  1. omg.. i want to try pepper lunch din.. :)
    anyhoo, looks like a fun party you went to! yay! :)

    ReplyDelete
  2. sayang di na ko nakasama sa party! stupid nstp class! haha..

    ReplyDelete
  3. oh karl you just HAVE to make me one of your trademark cardigans and drapes one day.

    ReplyDelete
  4. ahaha im in my drunk mode na
    i had fun with you guys
    see you soon
    for more chika lang
    kisses a. ;)

    ReplyDelete
  5. i love your outfit!.. :D the cropped jacket is oooh and your tote bag is nice. dont ya just love big bags. :D hehehe

    im a big fan of pepper lunch too and i love their food :D

    ive been seeing alot of you lately on blogs so i finally came & dropped by..love your blog & style! :)

    ReplyDelete
  6. Velire: thanks so much.. i love big bags but not a jampacked stuff inside lol.. whats yer fave dish ? what can u recommend? hehe
    thanks dear.. love u

    ReplyDelete
  7. anton: sure! will look forward for that.. next time im not gonna be mute ... hehe
    love love

    ReplyDelete
  8. charleston: trademark cardigans? help me remember dear! hehe mwah

    ReplyDelete
  9. gelo: aww yah.. sayang.. next time k?

    ReplyDelete
  10. libys// very! good thing i came! mwah mwah

    ReplyDelete
  11. Great jacket and I love the irony of the shirt!

    http://www.invasionista.com

    ReplyDelete
  12. I love your outfitts, and your friends too.
    Sexy.
    http://allthatglitters-allthatglitters.blogspot.com/

    ReplyDelete